Politica de Returnare și Rambursare
Politica de Returnare și Rambursare
Returnări și Rambursări
La Polaris Disc România, obiectivul nostru este să vă oferim produse de top și un suport pentru clienți excepțional. Satisfacția dvs. este prioritatea noastră, motiv pentru care avem o garanție de 30 de zile. Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dvs. din orice motiv, vă rugăm să ne contactați prin pagina noastră de contact.
Politica de Anulare
Rețineți că orice modificare sau anulare a unei comenzi trebuie să aibă loc în termen de 24 de ore de la plasarea acesteia. După această perioadă, este posibil să nu putem îndeplini solicitarea dvs., deoarece comanda ar fi putut deja intra în procesare. Dacă anulați în termen de 24 de ore, rambursarea dvs. va fi procesată în termen de 10 zile lucrătoare.
Returnări și Rambursări
Oferim o fereastră de returnare de 30 de zile pentru articolele neutilizate returnate în ambalajul original. Totuși, nu emităm rambursări pentru articolele folosite, uzate sau deteriorate din cauza utilizării normale sau a abuzului. Dacă returnați un articol neaprobat fără un motiv valid sau în afara termenului de 30 de zile, ne rezervăm dreptul de a aplica o taxă de re-stocare de până la 25% din prețul de achiziție.
Pentru a începe o returnare, trimiteți-ne un e-mail în termen de 30 de zile de la livrare, furnizând numărul comenzii și motivul returnării. Echipa noastră trebuie să aprobe toate returnările înainte ca produsul să fie expediat înapoi. Articolele trebuie returnate în ambalajul original și în stare neutilizată. Includeți numărul comenzii și numele de expediere în pachetul de returnare pentru a facilita procesarea rapidă. Costurile de transport pentru returnare sunt suportate de client, cu excepția cazurilor de articole deteriorate la primire. Costurile de transport nu sunt rambursate.
După primirea returnării, putem avea nevoie de până la 10 zile lucrătoare pentru a inspecta articolul/articolele. Odată ce confirmăm că articolele sunt în stare bună, vă rugăm să permiteți până la 40 de zile lucrătoare de la data confirmării pentru procesul de rambursare. Dacă nu ați primit rambursarea după ce am confirmat procesarea și rambursarea cu succes, vă rugăm să contactați instituția dvs. financiară.
Nu emităm rambursări pentru articolele folosite, uzate sau deteriorate din cauza utilizării normale sau a abuzului.
Toate rambursările sunt procesate în dolari americani (USD) conform achiziției originale. Rețineți că clienții sunt responsabili pentru orice taxe asociate cu tranzacțiile în valută străină sau ratele de schimb.
Preocupări Legate de Produs
Luăm în serios siguranța produselor și încurajăm clienții să utilizeze produsele noastre în mod sigur și responsabil. Respectați toate instrucțiunile de utilizare corespunzătoare și precauțiile de siguranță furnizate împreună cu produsul dvs. și toate resursele disponibile pe site-ul nostru. Nerespectarea acestora poate duce la daune sau răniri, pentru care nu ne putem asuma responsabilitatea, iar orice rambursări sau înlocuiri vor fi la discreția noastră. Dacă experimentați disconfort în timp ce utilizați produsele noastre, încetați utilizarea imediat și contactați-ne prin pagina noastră de contact. Vă vom ajuta să abordați orice preocupări sau întrebări.
Articole Deteriorate
Împachetăm cu grijă produsele noastre pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului. Un articol este considerat deteriorat dacă are un defect sau este fizic rupt. Ambalajele deteriorate din cauza transportului, cum ar fi cutiile îndoită etc., cu un produs în stare bună nu sunt considerate deteriorări.
Dacă articolul dvs. ajunge deteriorat, informați-ne în termen de 48 de ore de la livrare. Pentru a raporta un articol deteriorat, trimiteți-ne un e-mail și atașați o fotografie clară a deteriorării. Vom stabili eligibilitatea dvs. pentru o înlocuire fără costuri suplimentare. Nu rambursăm nici nu acceptăm returnări pentru articole deteriorate prin utilizare normală, uzură sau abuz.
Transport și Livrare
În timp ce ne străduim să livrăm comanda dvs. prompt, nu putem fi trași la răspundere pentru întârzierile de transport sau livrare din afara controlului nostru, inclusiv cele cauzate de curier, vamă sau alți factori și probleme care pot apărea în timpul transportului. Dacă întâmpinați probleme de livrare, contactați direct curierul pentru asistență. Nu suntem responsabili pentru pachete pierdute, furate sau întârziate.